Dane użytkownika można zmienić w panelu klienta. Trzeba się zalogować a następnie wystarczy kliknąć w górnym prawym rogu na login, pojawi się panel klienta.
W kolejnym kroku należy wybrać zakładkę Dane podstawowe. W zakładce tej można edytować:
Dane użytkownika - imię, nazwisko oraz numer telefonu,
Dane do faktury - nazwa firmy, NIP, ulica, kod pocztowy, województwo, miasto, kraj;
Adres korespondencyjny – ulica, kod pocztowy, miasto, województwo, kraj.
Dane ww. można zmienić wybierając przycisk Edytuj dane. Po wprowadzeniu zmian należy kliknąć przycisk Zapisz. Następnie pojawi się komunikat o poprawnym zapisaniu danych.
Lista plików
Dodawanie plików z kreacjami można wykonać w panelu użytkownika w zakładce Pliki. Należy kliknąć przycisk Wybierz, a następnie odszukać plik w swojej lokalizacji na komputerze. Na liście wyświetlają się wybrane pliki.
W tym kroku mamy możliwość anulowania jak i wysłania plików za pomocą przyciskuWyślij pliki. Jednocześnie można przesłać 6 plików na raz.
Wytyczne dotyczące formatów plików znajdziesz tutaj.
Przesłane pliki można znaleźć w tabelce. Dla każdego pliku można wykonać poniżej opisane akcje:
Podgląd – za pomocą przycisku Pokaż, plik wyświetli się w nowym oknie;
Edycja – można zmienić nazwę pliku;
Usuwanie – za pomocą przycisku Usuń, kiedy plik będzie już zaakceptowany oraz dodany do zamówienia, opcja usunięcia nie jest dostępna.
Tabelka z plikami zawiera takie informacje jak:
Nazwa pliku,
Rozdzielczość,
Rozmiar,
Status – wgrany, zaakceptowany.
Zamówienie
Do złożeniu zamówienia będzie potrzebne konto użytkownika. Zaleca się najpierw zarejestrować lub zalogować, jeśli konto jest już aktywne. Następnie trzeba wejść w panel użytkownika i dodać pliki do swojej kreacji.
Aby złożyć zamówienie należy wejść w zakładkę Lokalizacje.
Wybrać z listy miejsce wyświetlania Twojej reklamy i przejść do szczegółów wybranej lokalizacji za pomocą przycisku Przejdź do Lokalizacji.
Następnie należy wybraną przez siebie ofertę i kliknąć przycisk . Pojawi się komunikat, „Produkt został poprawnie dodany do koszyka” Po prawej stronie pojawi się również widok Koszyka, w którym można podglądnąć jaka oferta została dodana do koszyka.
Jeśli wszystkie oferty już zostały dodane do koszyka, w następnym kroku należy kliknąć przycisk Zamów. Użytkownik zostanie przeniesiony do strony Twój koszyk. Po lewej stronie pojawią się aktualne dane do faktury. Jeśli czegoś brakuje lub coś się nie zgadza, należy wybrać przycisk Uzupełnij dane/Edytuj dane i wpisać prawidłowe dane. Jeśli wszystkie dane są już poprawne należy zapoznać się z regulaminem klikając w link umieszczony pod słowem „Regulamin”. Po zaznajomieniu się z regulaminem należy wrócić do poprzedniej karty, zaakceptować regulamin i wybrać przycisk Zamawiam i płacę.
Zamówienie zostało utworzone. Jeśli zostało poprawnie złożone, zostanie wysłana wiadomość na maila podanego przy rejestracji. W następnym kroku należy przejść do płatności, zaakceptować i nacisnąć przycisk Opłać zamówienie w celu realizacji. Płatności są realizowane za pomocą serwisu Przelewy24.pl.
Po dokonaniu poprawnej płatności Twoje zamówienie zmieni status na Złożone. Teraz należy wybrać plik, który został wcześniej dodany w centrum plików w panelu klienta. Plik można wybrać z listy rozwijanej lub podać link zewnętrzny. Następnie należy podać datę rozpoczęcia emisji Twojej reklamy i zatwierdzamy przyciskiem Zapisz Kreację.
W kolejnym kroku trzeba wysłać dane do akceptacji za pomocą przycisku Wyślij do akceptacji.W tym momencie pracownicy serwisu gomedio.pl zweryfikują poprawność danych oraz pliku, jeśli nie będzie żadnych zastrzeżeń zamówienie zostanie zaakceptowane i przekazane do produkcji. Wszystkie statusy zamówienia można weryfikować w profilu klienta, zakładka zamówienia.